wtorek, 29 lipca 2014

Obóz | Julita ♥

Hej! Witam was po dość długiej przerwie. Jak wiecie lub nie to byłam na obozie konno-artystyczno-przygodowym. No i tak jak pisałam we wcześniejszych postach nagrałam króciutki filmik. Niestety nagrałam bardzo mało bo po pierwsze nie wszystko się dało, a po drugie nie wszystto można było bo jest wiele zabaw które wymyślaliśmy sami i nie chcemy żeby to się rozniosło na inne obozy, chcemy żeby nasz był wyjątkowy. Albo jak żegnaliśmy Agnieszke - dziewczyne od tańców - to wszyscy płakali i nikt raczej by nie chciał żeby go nagrywać.
 W następnym poście dodam jeszcze nasz teledysk do happy, po prostu jeszcze go nie dostałam żeby go tu wstawić a przy tym było dużo zabawy i masa śmiechu :D
Ten filmik to jest takie moje wspomnienie. No to tak. Dziekuję wszystkim ludziom z obozu za tą atmosfere, za odpały i za wszystko. Było mega. Chyba nie wytrzymam roku do następnego spotkania :D ♥
No to Ja już się nie rozpisuje bo się popłacze, tylko zapraszam do oglądania :)
 https://www.youtube.com/watch?v=zp2X347hy3c&feature=youtu.be








Każdy komentarz to uśmiech na naszych twarzach :)

1 komentarz:

  1. też kiedyś jezdziłam na obozy, każdego roku:) Niezapomniane wspomnienia na całe życie

    OdpowiedzUsuń