niedziela, 6 lipca 2014

....

Hejkaa :D Na wstępie przepraszam za moją baaardzo długą nieobecność ale był koniec roku, jeszcze poprawiałam oceny, byłam na tydzień w szpitalu...i tak sie zeszło. Od ponad tygodnia mamy wakacje. ja w piątek wyjechałam na d morze :D Miałam nagrać coś typu videorelacje ale niestety padła mi bateria w aparacie. W tym tyg postaram się codziennie dodawać posty ponieważ w poniedziałek za tydzień jadę na dwa tygodnie na kolonie na jakieś zadupie gdzie nie ma neta ;-; :D
Macie tutaj jeszcze kilka zdjęć z dzikiej plaży na którą wybrałam się z rodzicami w poniedziałek po przyjeździe :D








Na dzisiaj to wszystko. Taki troche post informacyjny :)
/Julita

3 komentarze:

  1. Śliczne widoczki :* Super blog
    Obserwuje i myślę, że ty też zaobserwujesz mój :)
    KaroweLove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Julita jakie ty tam widoki masz *-* Świetny blog ^^
    Obserwuję i liczę na to samo ;)
    http://nat-nataly1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń