sobota, 12 lipca 2014

Obóz ;3 / Ola

Hejko wam ;*
Wiem, że już długo nie pisałam ale nie miałam czasu. Więc dzisiaj napisze wam o obozie z jakiego wczoraj wróciłam. Był to mój najlepszy obóz na jakim kiedykolwiek byłam. Poznałam takich wsapniałych ludzi, że nie chciałam z tamtąd wcale wyjezdzac. W ostatni dzień kiedy wyjezdzali tacy ludzie z innej miejscowości, którzy byli z nami na obozie to przez chyba 3 godziny potem płakaliśmy i wspominaliśmy ;cc.W ciągu tych 10 dni tak sie z nimi zżyłam ;* <3. Są wspaniali ;3. Za rok jedziemy tym samym składem więc będzie super tak jak w tym roku ;3. Dzisiaj o 14:00 spotykma się z paroma osobami z obozu ;*. Przypomniało mi się jak na paintballu z kolezanką czołgałam się po pokrzywach żeby nas nie postrzelili ;3. Hahahahaha ile się tam działo ;D. Tutaj macie pare naszych zdjęć ;3                                                                                                                                



















   

2 komentarze:

  1. Fajny Obóz Zazdroszczę! :D
    Ja wybieram się nam morze w tą sobote :D
    Zapraszam na pierszą letnią stylizacje :) http://toriandtori1.blogspot.com/2014/07/pierwszy-letni-outfit.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post, a obóz naprawdę świetny :) ja zawsze chciałam na paintball pojechać lecz no jeszcze się nie udało ;/ Świetne zdjęcia (i jak dużo :D) :3

    OdpowiedzUsuń