niedziela, 4 maja 2014

Summer ...

hey <33
Dzisiaj pisze do was na temat zbliżających się wakacji i trochę o tym jak można sie na ten czas zmienić,  co ubrać itp. Więc na początek trochę o tych wszytskich kwiecistych wzorach na koszulakch i spodniach . Są na ten okres wakacji idealne dla każdej dziewczyny , która lubi nosić ciuchy modne i stylowe . Mi się bardzo podobają jednak ja wolę nosić ciuchy bardziej orginalne . Dlatego często tez kupuję w lumpeksach bo można kupić bardzo tanio a ciuchy są czasami świetne . I oczywiście mam większe szanse na to że nie zobaczymy takiej samej rzeczy na kimś innym ^^ . To po pierwsze a po drugie - kolorowe końcówki . Jeszcze ich nie miałam ale w tym roku zamierzam sobie zrobić *-* . Bardzo mi się podobają a  najbardziej czerwone albo tęczowe . I po trzecie i ostatnie - pastelowe kolory . Są po prostu idealne jak dla mnie . Na wszytskich wyglądają wspaniale . Bardzo mi się podobają pastelowe lakiery do paznokci i spódniczki . Więc to już jest koniec postu . Dziękuję wam że czytacie naszego bloga bardzo mnie to cieszy . Dziękujemy równięz za miłe komentarze bardzo nas motywują ;3 . /Ola


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz