środa, 14 maja 2014

Haters make me a famous

Hejka! Miałam kilkudniową przerwe ale nie wiedziałam o czy pisać ://. Dzisiaj sie zaczełam kłucić z koleżanką o Dawida Kwiatkowskiego. Nie będę się zagłębiać w szczegóły, powiem tylko tyle że ona go nie lubi, czasami nawet hejtuje, a ja go bardzo lubię. I pomyśałam żeby dodać post właśnie o hejterach. Nie przeciągam już wstępu i zaczynam : )
Pewnie w tych czasach każdy wie kim jest przeciętny hejter - osoba która nie ma swojego życia i zazdrości innym tego co robią w życiu więc nazywa go/ją pedałem, idiotką itd.. Teraz tak naprawdę cokolwiek byś nie zrobił/a, nie powiedział/a to i tak komuś to będzie przeszkadzało. Może najpierw właśnie napisze na przykładzie Kwiata. On nagrywa covery na yt od ok 2 lat. Na początku strasznie go hejcili, nazywali go pedałem, gejem itd. Lecz on im się nie dał. Robił w zaparte to co kocha, i teraz jest tu gdzie jest, ma tyle i tyle fanek - kwiatonator, wiele dziewczyn marzy żeby go przytulić.
Kolejnym takim przykładem jest Dominika Berry/Berry Malinowska także z yt. Ona zaczeła kręcić filmiki w wieku 13 lat i ją strasznie hejtowali, wstawiali na wioche.pl itd. ona się nimi nie przyjomowała miała ich w dupie i teraz ma prawie 20k subskrybentów.
Najważniejsze w życiu jest to żeby nie dać się takich ludziom bez własnego życia i robić dalej to co się kocha. Hejtują cie? Miej to w dupie! ty tylko robisz to co kochasz i jesteś szczęśliwa, jak inni mają z tym problem to ich sprawa :D Ważni są ludzie którzy doceniają twoje starania. Skup się na nich :D
To chyba tyle w tym poście. Powiedziałam co chciałam powiedzieć. Dzięki za przeczytanie ^^
/ Julita


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz