niedziela, 4 maja 2014

✿ Holyday tag ✿

 Hejq! Na początku przepraszam że dopiero dodaje posta lecz nie miałam pomysłu o czym napisac a takie lanie wody to jak dla mnie jest bez sensu. Dzisiaj przed południem spotkałam się z Agatą i że było ciepło i zbliżają się wakacje to postanowiłam zrobić tag wakacje który gdzieś tam krąży po internecie. No to nie będe przeciągała :D

1.Ulubione lody?
U nas w sonsiednim mieście jest taka lodziarnia bonano i tam są moje ulubione lody z żelkami *o*

2.Twój ulubiony owoc?
Agrest, truskawka, malina i wszystkie letnie owoce <3

3.Morze czy jezioro?
Morze

4.Sandały czy japonki?
Sandały

5.Ulubiony kolor lakieru do paznokci u stóp?
Miętowy, Biały

6.Lubisz wieczorne spacery po plaży?
Lubie, ale dawno nie byłam. Jak już mam iść to chce zobaczyć zachód słońca a zwykle moje szczęście jest takie że są chmury ;-;

7.Lubisz się opalać?
takk

8.Jedno cześciowy czy dwu częściowy strój?
bikini

9.T-shirt czy top?
Top

10.Spódnica czy shorty?
Spódnica

11.Sukienka czy spódnica?
Spódnica

12.Basen otwarty czy zamknięty?
zależy kiedy ^_^

13.Rolki czy rower?
Wole rolki ale u nas nie ma gdzie jeździć więc zostaje nam rower ^^

14.Trampki wysokie czy niskie?
niskie

15.Ulubiony napój orzeźwiający?
Fanta, Pepsi

16.Ulubione zestawienie ubrań w upalny dzień?
shorty, jakiś top i dodatki lub koszula mgiełka i spódniczka ^^

17.Gdzie zamierzasz spędzić wakacje?
Jadę nad morze, na obóz na mazury i jeśli moi rodzice dostaną urlop to do londynu polecę :D ale ja najbardziej lubię spędzać wakacje w swoim mieście i wyjść gdzieś z przyjaciółmi.

18.Co zazwyczaj robisz w  późne wakacyjne  poranki /wczesne popołudnia?
Jak jestem nad morzem to zwykle jestem na plaży a w domu to zazwyczaj na mieście z przyjaciółmi.

19.O której godzinie zazwyczaj wstajesz/idziesz spać w wakacje?
Wstaje zwykle ok 10-11 a ide spać po 24 :D

20.Jak uważasz czy wakacje to sezon na blogowanie?
Jasne! Wtedy można dodawać jakieś ciekawe notki i zdj ^^ i Ola przyjeżdża <3

21.Grill czy ognisko,co wolisz?
Wole ognisko złaszcza na obozach ale w domu zwykle robimy grila :D

22.Upał czy ciepło?
ciepło

23.Gdzie wolisz się opalać na molo czy na plaży?
na plaży

24.Lody włoskie czy amerykańskie?
Amerykańskie

25.Na plaży koc czy ręcznik?
Koc ^_^

26.Lubisz plywać na rowerach wodnych
pływałam tylko raz ale było fajnie :D Więc tak

Mam nadzieję że TAG wam się podobał :D
/Julita
A tutaj zdj z poprzednich wakacji :D Jezioro pod zamościem :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz