wtorek, 16 września 2014

Wspomnienia..../ Ola

Hey <3
Dzisiaj chciała bym wam opowiedzieć trochę o moim wyjezdzie do Torunia z koleżanką i naszymi rodzicami i rodzeństwiem ;3. Więc pojechaliśmy tam w ostatnie dni wakacji. Było wspaniale *.*. Z kolezanką tak nam odwalało hahah :D. Aż rodzice gadali, że siara z nami wychodzić <3.Zrobiłyśmy duzo zdjęć więc pojawi się tu parę z nich. No to teraz wam opowiem trochę co robiliśmy :D. Więc na początku pochodziliśmy trochę po Toruniu i potem poszliśmy na obiad. Byliśmy na jakiś ziemniakach haha. Po obiedzie poszłam z Julką do takiego sklepu ze słodyczami. Kupiliśmy cukierki o smaku whiski z colą. Były obrzydliwe. Ale pyszne były takie cukierki owocowe. Mniam... Potem poszliśmy do planetarium. Było naprawdę fajnie. Na sam koniec poszliśmy wszyscy na pierogi. Ale szczerze mówiąć dziwię się czemu ludzie je tak chwalą. Były nie za smaczne. Jak poszlismy i zabralismy te pierogi na wynos to moja mama i mama Julki dały je jakimś studentą XD. Ale najsmieszniejsza sytuacja była wtedy kiedy poszłam z kolezanka do toalety i był taki jak by kołek, i jak to dotknełam to odpadł ten kołek XD haha. Julka sie zaczeła ze mnie śmiać a ja taka przestraszona bylam haha. W następnym poście opowiem wam trochę więcej ale teraz musze iść.
Kazdy komentarz to usmiech dla nas :)







1 komentarz:

  1. Świetny post ;) No, miałyście się z czego śmiać! :D
    Zdjęcia fajne, ale większość złej jakości :/
    http://my-life-is-no-ordinary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń