czwartek, 28 sierpnia 2014

Marzenie spełnione ♥♥ / Julita

Hejka! Witam was po prawie miesięcznej przerwie. Niestety ja jestem taka ogarnięta że zapomniałam hasła do maila hahaha :D

No ale już wracam i mam nadzieję że posty będą się pojawiały regularnie


 

 


Wczoraj (27.08.2014) spotkałam się po raz pierwszy z Olą

Czekałyśmy na to prawie rok ale się udało

 

 

 

Ola przyjechała do mnie ok 9.45 więc miałyśmy cały dzień dla siebie

Było wiele śmiesznych chwil, łaskotania haha.

 

 

 

Byłyśmy też na obiadek w maku i suszyłyśmy głowy pod dmuchawą :D

Ola wybekała mi alfabet :D

 

 

 

Ogólnie było mega :D

Do mnie jeszcze nie dotarło że my się spotkałyśmy, cały czas mi się wydaje że to był sen bo było tak zajefajnie :D

 

 

 

Umówiłyśmy się już na ferie, ale nie ogarnęłyśmy że ferie mamy dokładnie miesiąc po sobie :( Ale coś się ogarnie.

Ogólnie było duużo śmiechu. Szczerze inaczej sobie to wyobrażałam, ale lepiej nie mogło być *-*

Mam trzy podpisy Oli: na biurku, piórniku i case'ie haha :D




Ten post jest taki trochę chaotyczny  ale nadal jestem w szoku że się spotkałyśmy :D

Więc teraz szczerze mogę powiedzieć że internetowa przyjaźń istnieje, a kilometry? Nie liczą się

 

 

 


Miłego dnia :)

 

 


Każdy komentarz = uśmiech na naszych twarzach

8 komentarzy:

  1. Racja! Kilometry nie istnieją.
    http://antenaaa-atena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Racja ♡♥

    Basiamusic2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog :') myślę, że my też się spotkamy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Racja <3
    świetny post , zapraszam do mnie : http://camiii-blooog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post, fajnie piszesz! Super zdjecia ^^
    pozdrawiam
    http://bailarina-de-color.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, po raz pierwszy widzę, że naprawdę internetowa przyjaźń istnieje, bo się spotkałyście ♥
    Bardzo się cieszę, że spędziłyście razem chociaż jeden dzień i myślę, że dzięki temu wasza przyjaźń jeszcze bardziej się wzmocniła ! :)
    http://my-life-is-no-ordinary.blogspot.com/
    PS. Super fotki ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post! Życzę, abyście mogły jeszcze spotkać się wiele razy ;)
    ...
    www.vita-saltatores.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy blog:)Miałyście na niego dobry pomysł.
    Fajnie,że spotkałyście się w realu.Zgadzam się z Tiną,wasza przyjaźń napewno będzie teraz silniejsza!��

    OdpowiedzUsuń