czwartek, 24 kwietnia 2014

Hot day ...

Hej wam <33 
Dzisiaj był jeden z gorętszych dni w tym miesiącu . Uwielbiam taką pogodę . Dzisiaj przygotowałam dla was kilka  zdjęć z propozycją na ubiór w takie właśnie wspaniałe dni . Może opowiem wam teraz jeszcze troszkę jak spędziłam ten dzień , żeby post nie był taki krótki :D . Więc z samego ranna odwiedzili mnie moi wspaniałomyślni koledzy , którym nudziło się więc postanowili mnie odwiedzić i zrobić u mnie niezły bajzel ;/ . Potem razem z mamą udałam się na zakupy . Jednak nic ciekawego nie kupiliśmy . Więc tutaj macie te zdjęcia , o których wspominałam na samym początku ;*.
                                                 Bluzka - Moda // spódniczka - lumpeks :D // buty - kornecki
                       

                                             
                                                                                                                                                                                             
     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz