poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Facts about Me ...

Witam was <33
Dzisiaj pomyślałam że dam wam fakty o mnie *-* . Wpadłam na ten pomysł ponieważ chciałam abyście mnie lepiej poznali . Więc już zanczne :D .
Mam na imię Ola
Znajomi mówią na mnie Olusia :D
Mam urodziny w 3 kwietnia
Skończyłam w tym roku 14 lat
Tak samo jak Julita ^^
Chodze do klasy 1a gim
Ucze sie bardzo dobrze :D
Nie mam chłopaka ;c
I nie miałam jeszcze ;cc
Ucze się grać na perkusji
Mój tata gra w 4 zespołach punk rockowych ;D .
Mam mlodsza siostre Amelkę
Moje hobby to gra w piłkę nożną
Moje przyjaciółki / przyjaciele to : Agata , Wiki , Wera , Gracjan , Bartek i Julita ;D i prawie Paulina
Mieszkam w domku :d
Mój ulubiony kolor to czerwony
Słucham punk rocka
Mam czerwone glany :D
Nie lubie nosić spódniczek
Mój ulubiony film to Igrzyska Smierci
Noszę czasami okulary jak nie dowidze ;//
Mam prawie 170 cm
Mój ask to : http://ask.fm/OlaQ123
Byłam na woodstocku 2 razy teraz bede 3
Jestem na stronie woodstocku w zdjecieach z wioski kryszny
I tu takie moje zdjecie w okularach :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz